Fans Business
Logo
Fans Business
Neem contact op MIJN ACCOUNT
  1. Club Brugge
  2. Club ID
  3. App
  4. Matchen
In deze sectie
  • Hoe kan ik de matchen synchroniseren met mijn persoonlijke kalender?
  • Ik krijg geen updates of statistieken van de match te zien.
  • De wedstrijdstatistieken zijn niet correct. Wat nu?
  • Kan ik ook andere matchen binnen dezelfde competitie volgen?

De wedstrijdstatistieken zijn niet correct. Wat nu?

Club Brugge werkt met een externe dataleverancier samen om alle data zo snel en correct mogelijk in de app te krijgen. Bij technische storingen kan er een vertraging zitten op de statistieken, waardoor de statistieken in de app niet (volledig) correct zijn.

9 1

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig

In deze sectie

  • Hoe kan ik de matchen synchroniseren met mijn persoonlijke kalender?
  • Ik krijg geen updates of statistieken van de match te zien.
  • De wedstrijdstatistieken zijn niet correct. Wat nu?
  • Kan ik ook andere matchen binnen dezelfde competitie volgen?

Meest gelezen

  • Wat is een digitaal abonnement?
  • Hoe koop ik tickets voor vrienden en familie?
  • Welke voordelen heb ik als Club ID member?
  • Hoe en wanneer kan ik mijn Club ID aankopen/verlengen voor seizoen 2025-2026?
  • © Club Brugge 2021
  • General Conditions
  • Website
  • Ticketing
  • Shop
  • Vacatures
Powered by Premium Plus