Wat als de betaling van mijn abonnement is mislukt

Als er een probleem is opgetreden bij het betalen van je abonnement, dan kun je eenvoudig de betaling opnieuw uitvoeren via https://abonnement.clubbrugge.be/.

 

Indien je binnen het uur na je vorige betalingspoging opnieuw probeert, dan zal je bestelling nog actief zijn.
Je kan deze dan terugvinden door in het menu te gaan naar 'Transacties'

mceclip1.png

Vervolgens krijg je een overzicht van je transacties en je kiest deze die op 'Verwerken' staat:

mceclip2.png

Nu krijg je een overzicht van de transactie. Klik op de blauwe knop om opnieuw naar de betaalpagina te gaan:

mceclip3.png

 

Indien je later probeert, zal de transactie niet meer actief zijn. En kun je via de normale weg en dus via de banner op https://abonnement.clubbrugge.be/ opnieuw je plaats voor volgend seizoen aankopen.

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig