Ik kan niet inloggen op het retourportaal

Als je een pakketje wil retourneren, kan je met je ordernummer 'FCB...' en je mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan, inloggen op https://returns.clubbrugge.be .

Mocht dit niet lukken, zijn er een aantal redenen:

  1. Je bestelling wordt 24-48u na het versturen toegevoegd aan het portaal. Probeer je vroeger in te loggen, dan zal je een foutcode krijgen en dus ook geen toegang. Probeer 2 dagen later opnieuw en dan zou het geen probleem mogen zijn.
  2. Indien je de wettelijke retourtermijn van 14 dagen overschreden hebt, zal je ook geen toegang krijgen. Neem dan contact op met ons via dit formulier.
  3. Er staat een typfout in je ordernummer of je mailadres
  4. Je hebt niet het juiste mailadres ingevoerd.
  5. Je bestelling werd geleverd buiten België. 

Geen van bovenstaande? Neem dan contact met ons op via dit formulier.

 

 

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig