Fans Business
Logo
Fans Business
Neem contact op MIJN ACCOUNT
  1. Club Brugge
  2. Club ID
  3. App
  4. Matchen
In deze sectie
  • Hoe kan ik de matchen synchroniseren met mijn persoonlijke kalender?
  • Ik krijg geen updates of statistieken van de match te zien.
  • De wedstrijdstatistieken zijn niet correct. Wat nu?
  • Kan ik ook andere matchen binnen dezelfde competitie volgen?

Ik krijg geen updates of statistieken van de match te zien.

Controleer of je telefoon daadwerkelijk verbonden is met internet. Gebruik je WiFi? Kijk dan even na of je wel bent ingelogd op het netwerk. Je kan ook verbinding maken via een mobiele dataverbinding of overschakelen naar een stabieler netwerk.

Tijdens wedstrijden is de dataverbinding in en rond het stadion niet altijd optimaal. Dit kan soms problemen veroorzaken, net zoals bij andere applicaties.

 

0 0

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig

In deze sectie

  • Hoe kan ik de matchen synchroniseren met mijn persoonlijke kalender?
  • Ik krijg geen updates of statistieken van de match te zien.
  • De wedstrijdstatistieken zijn niet correct. Wat nu?
  • Kan ik ook andere matchen binnen dezelfde competitie volgen?

Meest gelezen

  • Hoeveel kost een ticket voor de wedstrijd tegen Benfica in de Champions League?
  • Wanneer kan ik tickets kopen voor de wedstrijd tegen Benfica in de Champions League?
  • Hoe koop ik tickets voor de wedstrijd tegen Benfica in de Champions League?
  • Ik geraak niet ingelogd op de ticketsite. Hoe komt dit?
  • © Club Brugge 2021
  • General Conditions
  • Website
  • Ticketing
  • Shop
  • Vacatures
Powered by Premium Plus