Kan ik een factuur krijgen voor de aankoop van mijn abonnement of tickets?
Als je door de stappen gaat om je abonnement of ticket aan te kopen, dan zal je de vraag krijgen of je een factuur wenst voor de bestelling:
Na het aanvinken kun je je bedrijfsgegevens invullen:
Je kan ook een factuur aanvragen nadat je je bestelling reeds hebt afgerond.
Hiervoor log je in op https://tickets.clubbrugge.be/. In het menu kies je dan voor 'Mijn account'.
Vervolgens scroll je naar beneden naar en klik je op het product (abonnement of tickets) waarvoor je een factuur wenst.
Nu zie je een overzicht van wat je hebt aangekocht. Klik op 'Ga naar transactie'. Daar kun je dan een factuur aanvragen.
De facturen voor abonnementen worden verstuurd per mail vanaf juli/augustus.
Voor tickets worden de facturen opgemaakt kort na de wedstrijd.
Ook als je niet BTW plichtig bent en een ondernemingsnummer hebt, kan je een factuur online aanvragen.
Bij het veld BTW nummer mogen geen spaties of puntjes tussen de cijfers staan.