Kan ik een factuur krijgen voor de aankoop van mijn abonnement of tickets?

Als je door de stappen gaat om je abonnement of ticket aan te kopen, dan zal je de vraag krijgen of je een factuur wenst voor de bestelling:

mceclip0.png

Na het aanvinken kun je je bedrijfsgegevens invullen:

mceclip1.png

 

Je kan ook een factuur aanvragen nadat je je bestelling reeds hebt afgerond.
Hiervoor log je in op https://tickets.clubbrugge.be/. In het menu kies je dan voor 'Mijn account'.
Vervolgens scroll je naar beneden naar en klik je op het product (abonnement of tickets) waarvoor je een factuur wenst. 

Nu zie je een overzicht van wat je hebt aangekocht. Klik op 'Ga naar transactie'. Daar kun je dan een factuur aanvragen.

 

De facturen voor abonnementen worden verstuurd per mail vanaf  juli/augustus.
Voor tickets worden de facturen opgemaakt begin de maand volgend op uw aankoop.

 

Ook als je niet BTW plichtig bent en een ondernemingsnummer hebt, dien je de factuur online aan te vragen.   

 

Bij het veld BTW nummer mogen geen spaties of puntjes tussen de cijfers staan.

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig