Hoe kan ik de naam op mijn abonnement veranderen?

Kan je er volgend seizoen niet meer bij zijn maar wil je je zitje doorgeven aan iemand anders?

Stuur dan een kopie van je huidig abonnement en je identiteitskaart door via deze link.

 

Neem jij het abonnement van iemand anders over?   Stuur ons dan een kopie van het abonnement en de identiteitskaart van de persoon die afgelopen seizoen op het abonnement stond.

 

Bezorg ons de gegevens van de nieuwe persoon die de plaats zal overnemen, zodat we het abonnement kunnen klaarzetten in zijn of haar online account.  Noodzakelijke gegevens zijn: naam, voornaam, adres, geboortedatum en e-mailadres.

Deze persoon kan zich alvast registreren op my.clubbrugge.be, daarna even inloggen op tickets.clubbrugge.be en de gegevens vervolledigen.   Pas dan kunnen we de nieuwe account in onze boxoffice terugvinden en de reservatie overzetten.

 

Van zodra de reservatie klaar staat op de nieuwe account zullen onze medewerkers van Ticketing jullie contacteren. 

 

Veranderen van naam kan enkel tussen 2 seizoenen door.

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig