Hoe personaliseer je tickets na aankoop?

Voor bepaalde wedstrijden kun je in het winkelmandje kiezen om je ticket pas te personaliseren na je aankoop. Zo ben je al zeker van je tickets en kun je rustig de juiste accounts toekennen aan je ticket(s).

Je kan pas het ticket pas downloaden als het is toegewezen aan een fan.

Belangrijk om vooraf te weten:

  • 1 ticket per uniek e-mailadres: Ieder ticket is gelinkt aan één uniek account en/of e-mailadres.
  • Je kan een ticket enkel toekennen aan jezelf of een account van vrienden en familie die gelinkt is aan jou. Als je nog geen vrienden gelinkt hebt aan jouw account, vind je hier hoe je dit kan doen: 
    Hoe koop ik tickets voor vrienden en familie?

 

Als je eenmaal vrienden hebt gelinkt of het ticket is voor jezelf, kun je als volgt te werk gaan:

  1. Ga naar de transactiepagina van je ticket aankoop.
    Je komt op deze pagina terecht na je betaling, of je kan de juiste transactie terugvinden in je account op de ticketingwebsite.

  2. Scroll naar het ticket die je wenst te personaliseren
    Een ticket dat nog niet gepersonaliseerd is heeft een oranje kleur.

  3. Klik op de knop 'Toewijzen aan fan'
    Hiermee kun je dit ticket toewijzen aan de juiste fan.
  4. Kies een fan
    Nu krijg je een lijst met de namen van jezelf en je gelinkte vrienden en familie. Kies welke fan dit ticket zal gebruiken. En klik op de knop 'Fan toewijzen'
  5. Download het ticket
    Nu verdwijn de oranje kleur bij het ticket en wordt de juiste naam bij het ticket geplaatst, deze fan ontvangt nu ook een mail om het ticket te downloaden.
    Je kan zelf het ticket downloaden door op de knop 'Ticket downloaden' te klikken
  6. Herhaal dit voor alle ongepersonaliseerde tickets
    Indien je meerdere tickets hebt gekocht, kun je bovenstaande stappen herhalen tot alle tickets zijn gepersonaliseerd.

 

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig